søndag den 30. maj 2010

En snegl på vej'n ...

... er tegn på regn i Spanien - og i kolo! Snegle tager øjensynligt også på søndagstur, i hvert fald i min kolonihave, så derfor gik jeg på opdagelse efter en gammel bekendt ... og fandt ham!

Er han ikke en flot fyr?! Det ku' være man skulle banke på en dag ...

Engang fik jeg en mail, hvori en fyr beskrev mig som "en af de der nordiske kvinder med urkraft" - Okay ... hun tog så tidligt fri i dag, da hun havde glemt urkraften hjemme i hendes varme lejlighed. Ja undskyld, men hvem gider og stå med nordiske rødder og urkraft ude i kolo, når det pisser ned?!! Ikke mig, gemmer stadig kraften lidt af vejen og forfalder til nem mad, I ved den, hvor man kører sit visa-kort hen over computerskærmen og ding dong, en halvtime efter står din mad og banker på døren!

Ja, damen med den manglende urkraft fik kun ryddet et lille hjørne af forhaven, men jeg kører altså på solenergi! Derfor glæder jeg mig til på tirsdag, hvor det jo officielt skulle blive sommer ... så kan det være, der kommer til at ske lidt mere på knokle-fronten!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej

Har det på helt samme måde, kører også kun på solenerig.

Fedt at følge din blog :-)

hilsen
marianne

aj am sagde ...

Ja, vi må krydse fingre for at det går op for vejret at det er sommer fra i morgen :)

Og dejligt at du læser med!

Maja :)