tirsdag den 11. maj 2010

Betyder størrelsen noget ...?!?

Det håber jeg så sandelig ikke det gør i dette tilfælde! Jeg har nemlig lige fået de sidste poser fra min frøpusher og hold da op, der er frø som giver de grønne fingre præstationsangst!
Se bare her:

Good luck! Blev der sagt!

Ellers kan jeg her stolt præsentere, poserne der er fulde af botanisk guld, og samtidig krydse fingre for, at mine evner som forkultivøse, rækker til at få guldet til at fordoble sin værdi!

Hvem sagde overfyldte vindueskarme?!

Af alle blomster i min kolonihave er Løvefod nok den jeg holder allermest af. Jeg kender ikke mange planter, der på samme måde, kan samle dug og regndråber på så graciøs og smuk manér. Løvefod + god macroindstilling på kameraet, så er der ikke et øje tørt. Jeg skal glad indrømme, at jeg sagtens kan ligge halve timer med ass'en i vejret og linsen helt nede i jordskorpen, så jeg kan tage billeder af mine vandbærende mirakler, (ja ja, jeg skal nok stoppe nu ...) Så i søndags, med forældrenes top tunede kamera, fik jeg lige knipset et par billeder eller tre af herlighederne. Og bare rolig, det bliver ikke det sidste i ser af mine macro- og "knap-så" macro-eksprimenter, det skal blive endnu mere spektakulært!!!! (Altså, hvis jeg selv skal sige det ...)



Ingen kommentarer: