søndag den 30. maj 2010

Hvor kan man købe "tålmodighed"?

Sisyfos og jeg har en del til fælles, hvis man altså skifter hans rullesten ud med ekstremt groende ukrudt! Nu er jeg jo ikke så naiv at tro, at når man har fjernet ukrudt, så kommer det aldrig igen, men i guder, behøver det at gro tilbage bare man vender ryggen til ...?! Og ja, jeg er en pivskid, men det skyldes manglende tålmodighed, en familiesvaghed, der desværre er genetisk bestemt. Jeg vil jo bare gerne i gang med at forme nye bede, lave stier og ligge i min hængekøje og nyde sommeren, (hvis den altså er på vej ...?). Så indtil videre må alt, hvad der hedder udformning af kolonihave, fortsætte på tegnebordet.

Ja, sådan her sagde kolo, "velkommen tilbage fra Berlin!". En hærskare af mælkebøtter gået i "morfar", jo mange tak! Det er alt for elskværdigt!!

Igår fandt jeg disse fliser gemt i jorden, mon ikke de kan bruges til et eller andet skønt!?

Så skal der plukkes syrener!!

Halløj! Dem vidste jeg ikke engang fandtes i min kolonihave, dejlig overraskelse!

Min fine akeleje købt sidste år blomstrer på smukkeste vis. Glæder mig til at gemme frø fra den, så jeg kan få den til at formere sig!

Og nu er det på med røjserne og regntøjet, frk. Ruth skal jo have lidt hjælp til at holde ukrudtet nede!!! Det bliver skønt med mudderkage!

Ingen kommentarer: