lørdag den 29. maj 2010

Avocabra cadabra!!

Danser stadig og ryster min guacamole, jeg fik nemlig en avocastisk Überraschung, da jeg kom hjem fra Berlin! Min sørgelige "avocadopind" har nemlig sat tre små lyserøde skud!! Jarhuuuu!!! Den skulle åbenbart bare være alene hjemme i 4 dage, før den kom i gang. Kan da også godt forstå, hvis den har fået lidt præstationsangst af, at jeg hver dag har nærstuderet den for livstegn ...

Men se nu her for fa'en:

Og for det ikke skal være løgn fandt jeg i går min Geum Rivale nede ved Odense å, på vej hjem fra biblioteket. Hoppede af cyklen, hev den op af mulden og hjulede så hjem med trofæet, der i dag skal plantes ud i kolo!!

Og sidst, men ikke mindst, skal jeg ud og hente et lille stykke af himlen i morgen formiddag. Hvis denne dug ikke skriger kolonihave, så må I kalde mig Ruth Prut! Jeg har fundet den hos Jakmussen, der sælger de dejligste retro sager - så mon ikke jeg skal en tur forbi igen, når Ruth skal have sin indendørs makeover!?!

Ingen kommentarer: