torsdag den 20. maj 2010

Pretty in pink!

Så skete det endelig!! Paradisæbletræet er eksploderet i pink!!! Se bare her:

Booom!!! (Råbt med lyserød stemme!)

Godt jeg tog herud inden min pinsetur til Berlin, jeg ville for alt i verden ikke gå glip af candyflosstræet! Så er der måske pink snevejr, når jeg vender tilbage efter ferien ...?!




Så mangler I bare duften af de skønne blomster - den er himmelsk! Jeg lover, at så snart man kan blogge med duft, så skal jeg nok være en af de første, der hopper på dillen!

Når jeg ikke drømte mig hen i lyserøde fantasier, så blev der plukket mælkebøttehoveder og flyttet sten i går. Beviset er misfarvede hænder og lidt stivhed i ryggen i dag. Jeg skulle jo absolut lege superheltinde og kaste rundt med stenene som en anden Herwoman ...!

Så må de ligge der, til mine superkræfter vender tilbage ...

Ja, der er stadig lang vej tilbage med de dandy løver - men mon ikke jeg får krammet på dem en dag ...? Så hvis du keder dig i pinsen, så hop ud i min kolo og pluk alle de hoveder du vil. Både de nyudsprungede og dem, der er gået i morfar. Der er kys og kram for hver 500 g. du samler ind!!!

Her står stor konvallerne med sine fine klokker i aftensolen.

Ups, en pink sniger ...

2 kommentarer:

Anne-Mette Sørensen sagde ...

Må snart ud og se det sted - der er såå sejt med alle de mange seje farver!!

aj am sagde ...

Så køler jeg et par øller inden du kommer!