søndag den 6. juni 2010

Kvitte-vitte-vit bum bum!

Dejligt at komme ud i kolo, når der sidder små skattebasser af teenage musvitter i éns blommetræ. Desværre kommer mit "old school" digicam til kort, hvad angår zoom, så selvom jeg klatrede op i træet var pipsen ikke nem at "fange"...

Så er det frem med luppen! Når jeg bli'r rig vil jeg have et kamera med ordentlig zoom, så jeg kan udleve min drøm om at være kolo-paparazzi!

Så er der gang i lupinerne, aaahh!!

Jeg havde brug for et projekt, hvor resultatet af min sved på panden og jord under neglene kunne ses efter et par timer ...!

Mums!! Ja, så bliver det svært at kalde sig procesorienteret, når resultatet er så lækkert!!

Så har den hjemmebyggede kompostbeholder fået sig en lillebror. Med alt det grønne guld i min have, kan man jo ikke nøjes med én beholder.

Første kolo-buket i år, den fik min søde far - det var jo hans dag i går!

I dag skal jeg ud og klunse i Peter og Mortens kolo, de har nemlig store oprydningsdag og er i giv-væk humør ... håber jeg!

Ingen kommentarer: