fredag den 25. juni 2010

Den søde kløe ...

... må siges at være resultatet af en skøn skøn Skt. Hans aften i kolo! Kolo-myggen Ruddi og hans slæng har gjort et godt stykke arbejde på mine fødder og ankler - og i panden på Diana, der sammen med Eva, Carl Viggo, Sigrid, Maja og Mads agerede myggefoder og dejligt selskab onsdag aften. Kl. 20.00 stod vi klar til at se, arkitektens trøst, vildrosen, Victoria blommetræet og andet godt fra min og de andre kolo-haver gå op i røg. Midsommervisen blev bræget, brummet og sjunget Shu-bi-dua-style alt i mens flammerne forsikrede mig om at visse hadeplanter forsvandt "for good"! "Burn mother f....., BURN!!"

En sang og så var alle mine pinsler væk!

Efter bålet blev vores lille selskab reduceret til Sigrid og jeg, der nød godt af den pragtfulde lyse og lune sommeraften, som bragte os både øl og røverhistorier da vi tog på besøg i en af de andre haver ...


Ja, billederne er affolket "I know", men tilgengæld er det Sigrid, der her har taget et billede af Skt. Hans buketten ...



Nu sidder jeg bare og tripper til næste gang jeg kan sidde og nyde kolo "by night" og gerne med godt selskab, hjemmelavet snaps og kolde øl!

Ingen kommentarer: