torsdag den 17. juni 2010

Kolo abstinenser ...

Arbejd, arbejd, eftermiddagsplaner, aftenmøder og regnvejr har holdt mig fra kolo i 1 1/2 uge nu, og jeg kommer nok først afsted fredag elller lørdag ... DET ER IKKE TIL AT HOLDE UUUUUD!!! Jeg skal jo i kolo og slås med ukrudt og genoptage kampen mod vildrose-ungerne, hvis rodnet er langt mere udspekuleret end jeg lige havde regnet med. Her er "før" og "efter" billeder fra en dag, hvor jeg gik amok, men som I også kan se - ikke fik afsluttet det jeg startede, så det står og griner af mig næste gang jeg kommer i kolo.

Det er ikke verdens bedste billede, så det kan være svært at se problemet, men meget af det grønne fnidder på billedet har været genstand for verbale og fysiske øretæver fra undertegnede ...

Og her stoppede mit raseri ... så nu venter jeg bare på endnu et anfald af PMS, så skal jeg sgu nok få onduleret resterne af havens stikkende skægvækst!

Det kan godt være at jeg savner at komme i kolo, men når jeg så er i kolo, savner jeg hende her! Jeg glæder mig til vi kan bo i kolo hele sommeren, der skal bare lige en kæmpe overhaling af Ruth og lidt strøm til, så er vi dem der er rykket! Indtil videre må Karla og jeg "nøjes" med havehygge i vores dejlige lille fælleshave.
- Det kunne være jeg også skulle dele lidt af haven herhjemme med jer derude ...?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er vild med den Miskat! Ü

aj am sagde ...

Tak! Hun er også super skøn :)