lørdag den 19. juni 2010

Endnu en kolo-fri dag ...

... men så vender jeg frygteligt tilbage i morgen og i hele næste uge. Jeg smutter derud hver dag, så ukrudtet til sidst skriver til formanden og klager over mangel på arbejdsro ...!!

Jeg skrev i forrige blogindlæg at jeg ville indvie jer i haven herhjemme. Jeg har endnu ikke været på fotosafari derude i år, så I får en lille fotoreportage fra august 2008:

Jeg venter lige med at knipse 2010 reportagen til bonderoserne står i fuld flor - så kan I også få den fornøjelse!

Nu vil jeg hoppe ud til mine forældre, hvor den står på grill, kolde øl og VM i fodbold - SKØNT!!! Kan allerede mærke min usynlige klaphat klaske hænderne sammen af bare begejstring! Hvis Danmark går videre efter gruppespillet, så lover jeg at få mig en krukke med:

Ingen kommentarer: