søndag den 4. juli 2010

Avocadeau til bogen ...

... der "inspirerede" mig til at "aftoppe" mit fine avocadotræ - den fik sgu ret!!

Det har været en hård ventetid med meget stor skepsis fra min side. Avocadotræet lader til at have helt styr på sagerne og "Linnea planter" ditto ...

Nye læsere kan starte her:
1. Man skal ikke tro på alt, hvad man læser ...
2. Tip top!
3. Avocabra cadabra!!

Mht. besøg i kolo, så har jeg holdt varmefri et par dage, lige på nær en enkelt vandingsaften. Og har fundet ud af, hvem den græsslående "havenisse" er og har også betalt ham tilbage i iskolde øl. Nu skal jeg bare tage mig sammen og holde den fine golfbane, jeg nu er den lykkelige ejer af!

Næste besøg står på fotografering af "alle" kolo-roserne, har faktisk en del ... og de har endnu ikke fristet haveforeningens mange rosenknop-spisende rådyr - bank under bordet!! Tror endda at en af roserne er én af dem man ligefrem skal have et klatrestativ til - så jeg må hellere investere i en rosenbue eller banke en sammen selv ...

Et yderligere projekt i kolo hedder: operation "hængekøje" - nu skal det fandeme være! Jeg vil - VIL! Være hende kolo-damen, der ligger med long drink, chik lit og nothing else to do, på et eller andet tidspunkt inden frosten sætter ind igen ... Der er jo en grund til man har "fair traded" sig til farverig og stang lækker hængekøje!!!

Ingen kommentarer: