tirsdag den 20. juli 2010

Jeg har fået solstik ...

... heldigvis af den spiselige slags, bare se her:

En krydsning mellem solbær og stikkelsbær. Det gode ved dem er at fuglene holder sig fra dem, disse har nemlig allerede onduleret mine 3 solbærbuske, men godt det samme, solbær er alligevel ikke på min top 10 over velsmagende afgrøder.

Nu, hvor kolonihaven har bestemt sig for at gøre livet surt for mig og mine haveplaner, så giver jeg igen ved at lave absolut intet, når jeg er derude. Altså lige på nær at tage billeder, nyde blomsterne, drikke kolde øl, vande tomater og tabe i petanque ...!

Hysterisk pink blomst jeg ikke kender navnet på - hjælp?!

Det summer i al den dejlige ukrudt - okay vild merian, men den er poppet op så mange steder i haven at jeg regner den for ukrudt, dog en skøn én af slagsen.


Ja, det brummer også i alle mine stokroser!

Ingen kommentarer: