mandag den 26. juli 2010

Jeg bliver aldrig nogen gæv liansvingers Jane!

Tarzan havde grebet den første og bedste lian og "åiå'ed" sig hastigt videre, havde han set mig vandre i bøgetoppene ved Egeskov Slot i onsdags...! Selvom de på deres hjemmeside fortæller, at de har haft en traktor hængende for at teste hængebroerne og jeg havde en erfaren trætopsvandre med mig ved min side, så kan jeg med ro sige - DET GØR JEG ALDRIG IGEN!!! Heller ikke for at tage billeder og dokumentere mit vovemod ...! Så I må nøjes med helt nede på jorden billeder fra en hyggelig tur i slotsparkens mange haver. Jeg kan så igen konstatere, at jeg har taget en masse nærbilleder, men det er nu engang det mit kamera er bedst til. Så I må selv forestille jer, hvordan haverne ser ud, så sørger jeg for detaljerne ...

Smuk rose - Nostalgie, fra den skønne rosenhave.


Tårnhøje Scabiosa, der strutter i aftensolen.

Jeg ved ikke, hvad det her er for én, men den var så magisk i farverne at den måtte foreviges ...

På Egeskov er der Allium "en masse", fra de helt små til dem på størrelse med månen ...

Til sidst havde tusmørket taget magten og mine hænder var ikke rolige nok, nu hvor jeg tog billeder uden blitz - så I får den dejligste flok Zinia lettere rystet ...

... og nu er det snart på tide, at I får en opdatering ude fra kolo, hvor der rent faktisk er sket noget! Og når jeg skriver "sket noget", mener jeg ikke høst af "alle" mine afgrøder eller "wauw! Se hvad der nu er sprunget ud", men resultaterne af godt gammeldags knokkel!

Ingen kommentarer: