lørdag den 16. april 2011

Hvorfor er det lige ...

... at jeg tror jeg får lavet noget praktisk i min lille kolonihave, når jeg tager derud i høj solskin? Det er jo alt for varmt til at knokle rundt derude, når solen bager lige ned på min vinterslappe krop. Jeg er jo slet ikke i haveform, endnu ... Når jeg så oven i købet har mit lille hjørne med tæpper af forårsblomster, der bare skal nydes, så er det jeg ender i havestolen med kaffe og strikketøj i stedet for at stå med røven i vejret og fjerne ukrudt! Jeg skal lære at tage i kolo på gråvejrsdagene, når jeg har planer om at der skal udføres et ordenligt stykke havearbejde ...!!









Barbwired perlehyacinter ...



Jep, har nu slået mig på strikkepindene. Jeg kan indtil videre kun strikke halstørklæder og da jeg har en nedarvet tendens til at blive en smule agressiv og hysterisk, når jeg bevæger mig udenfor min comfort zone, især når det angår strikketøj, så står sweatre og uldne sokke på standby på ubestemt tid.



Er en lille smule lykkelig! Mit Geum Rivale tyveri har udviklet sig til en sund lille plante med mindst 10-15 blomsterknopper!!! Der følger flere billeder, så snart den er sprunget ud. Ih, jeg elsker grønne succeser!!



Hende her havde forvildet sig ud på mit das, der ikke ligefrem er et sted for fine damer. Så, ud med hende! Skønt at se hende baske væk, jeg tager selv en ekstra indånding ... "hvem der bare var sommerfugl".

Ingen kommentarer: