søndag den 28. marts 2010

Hvem trøster arkitekten?

Ja, sorry! Det bliver ikke mig, jeg render nemlig stadig rundt og danser sejrs-boogie-woogie over nedrivningen af verdens mest genstridige lian, ja, du læste rigtigt - LIAN! Og hvor er Tarzan lige henne, om jeg må spørge ...?

I går tog min kære far og mor med ud i kolo. Bevæbnet med, grensav, grensaks, gummistøvler og kaffe, gik vi i krig mod arkitektens trøst. Og hold da kæft, hvor var mine forældre effektive, vupti! Så var lianen fra Helvede stort set historie! Her er lidt "før", "under" og "efter" billeder, så du kan se hvor mange ekstra m² jeg fik efter det vundne slag.

Før krigen

Før krigen


Under krigen

Under krigen

Efter krigen

Efter krigen

Dette her er Robin Ruth, der nysgerrigt så til mens familien Dyreborg/Hansen vandt tabt land tilbage.

Ingen kommentarer: