søndag den 21. marts 2010

Endelig!!!

Så oprandt dagen, hvor jeg kunne tilbringe nogle timer i kolo uden at min røv frøs af! Og jeg skal lige love for at jeg kom i kolo-humør, så meget at radioen blev skruet om på P4, hvor Giro 413 spillede skøn dansktop på bestilling - "der blev samlet ind i Jennys sko, til hendes 65-års fødselsdag …" - ja, kolo-humør eller kolo-kuller, døm selv!

Det blev til et par udstregninger på "to do"-listen og tilføjelse af endnu flere punkter, godt at kolo-sæsonen først starter officielt d. 1. april.

Nu er jeg ikke typen, der hader ... når det så er sagt, så må jeg indrømme, at der er et par vækster eller tre, der er kommet på listen over ting jeg bryder mig meget lidt om. Én særlig vækst har lagt sig helt i front ARKITEKTENS TRØST!! Jeg prøver virkelig at kalde det haveterapi imens jeg går og fjerner den, (den har overtaget verdensherredømmet omme bag i min have), har nu mest lyst til at lave en botanisk version af "Motorsavsmassakren" på den ...!!!

Forsvind din !%#&@% afrovækst!!!

Dejlig første forårstur i kolo! Og et sidste blik på Victoria.

Og så fik Victoria en tur med fukssvansen, farvel og tak for dejlige blommer! Peter, så er der træ til dine fine skåle og hvad du ellers finder på ved drejebænken!

Jeg begynder så småt, at drømme om kompot :)

Ingen kommentarer: