fredag den 17. september 2010

Snegle smager godt ...

... især med kanel!

For et stykke tid siden havde jeg mine kollegaer på besøg i kolo, der er dog ingen billeder at de charmerende mennesker, da deres job kræver deres identitet forbliver top hemmelig ... well, jeg fik vist ikke lige taget nogle billeder, der rent faktisk er sebare, tsk tsk ...

MEN, jeg fik bagt crumble cake med havens solstik og vilde brombær og så blev det også til en bunke kanelsnegle, som er mit hof-bagværk siden jeg i tidernes morgen fik Brugsens Børnekogebog - kan stadig varmt anbefales! Og sikke vi nød den kølige efterårsaften med lanterner, røverhistorier og myg. Og og og! Så kunne vi minsandten også nyde den glødende solnedgang, takket være den faldne lian og en syren, der er barberet ned til sokkeholderne!!

Cinnamon buns for the cinnamon girls ... and guys!

Kurven fuld af kolo-guf

Neeeeiiii! Iiiiiiihh! Åååååååhhh! Nææææææh!

Tophemmeligt møde i lanternernes skær ...

Ingen kommentarer: