søndag den 2. januar 2011

Fodspor i sneen ...

... og en opbrudt lås sladrede om ubudne gæster eller?! Heldigvis "eller"! Det hele var resultatet af en dramatisk redningsaktion! Arh okay ... ingen drama, men en kat, der havde forvildet sig ind i huset, men ikke kvik nok til at komme ud igen. Derfor havde mine naboer set sig nødsaget til at bryde ind. Og tak for det! Hellere en opbrudt lås, end en død kat til velkomst næste gang jeg besøger kolo i kulden.

Drama til side - rigtig godt nytår til alle, der læser med! En skøn dag at besøge kolo i, høj sol og ligefrem "lunt". Søndags stilhed, når den er bedst. Det var oplagt med en varm kop kaffe eller chokolade ...

... men, når éns indretningsarkitekt åbenbart er en farveblind alkoholiker, med en lidt for casual indstilling til rod, så ryger romantikken altså en smule og den varme kop kan sagtens undværes til ...

... havemøblerne tør op og man kan sidde udenfor med et tæppe og nyde solen og stilheden.

Den store balje, der tager det værste fra Ruths utætte tag, havde forvandlet sig til en isterning, der vil noget ... måske jeg snart skulle kravle op og stoppe hullet, så det kan regne nul ned!

Sidst, men ikke mindst, så ser det ud til at jeg har fået sparret så meget sammen, at der er råd til er nyt kamera. Forhåbentlig betyder det endnu bedre billeder, men jeg vil ikke love noget - jeg er jo ikke ligefrem kendt for at holde mine løfter her på bloggen ...!

Glæder mig til at se, hvad 2011 bringer for Ruth og hendes have!!

1 kommentar:

Rikke sagde ...

Hej
Du får hermed en Award for din blog:
Maja skal have awarden for sin meget flotte blog. Hun tager de skønneste billeder og skriver med stor humor om alt det, som sker og ikke sker i hendes have. Jeg nyder alle de skøre mentale billeder, som jeg ser for mit indre øje, når jeg læser med.

Du kan læse mere på min blog.
Havehilsen
Rikke